GYIK - Gyakran ismételt kérdések
Hogyan tudok vásárolni?
Vásárlását kétféleképpen tudja intézni: regisztrációval vagy vendégként, regisztráció nélkül.
Van lehetőségem személyesen megtekinteni a termékeket?
Igen. A Pannon Filharmonikusok jegypénztárában, annak nyitva tartási idejében a webshopban szereplő termékek nagy része bármikor megtekinthető. A nyitva tartásról az alábbi linken tájékozódhat: www.pfz.hu
Az árak tartalmazzák az ÁFÁ-t?
Igen. A webshopunkban szereplő árak már tartalmazzák az általános forgalmi adót.
Hogyan tudok számlát igényelni?
ÁFÁ-s számla kiállítását a webshop rendszere automatikusan elvégzi, melyet a megadott e-mail címre fog megkapni a vásárlást követően.
Szállítási módok
Termékeinket belföldön futárszolgálattal küldjük házhoz, melynek díja 1500 Ft, emellett személyesen a Pannon Filharmonikusok jegypénztárában is átvehető a megrendelt termék.
Szállítási idő
A megrendelt terméket 3-5 napon belül csomagoljuk és szállítjuk Önnek.
Fizetési lehetőségek
Webshopunkban a kényelmes és biztonságos bankkártyás fizetés során tudja kifizetni megrendelt termékeit. Utánvéttel nincs lehetőség rendelést leadni.
A termékeket személyesen, a Pannon Filharmonikusok jegypénztárában is meg lehet vásárolni. Ebben az esetben személyesen kell jelezni a vásárlás szándékát és a fizetést intézni. Személyes vásárlás esetén készpénzt, bankkártyát és SZÉP-kártyát (OTP, MKB és K&H) fogadunk el fizetőeszközként.
Mi a teendőm, ha a PFZ egyik partnerének termékét vásárolom meg?
Bizonyos termékeket a PFZ nem forgalmaz, csak szerepelteti webshopjában. Ebben az esetben a terméket a megadott címen lehet átvenni, a fizetés folyamata ekkor is a webshopon keresztül történik.
Van-e lehetőség a megrendelés lemondására?
Igen. Lemondási szándékát a megrendelés napján tudja jelezni a 72/500-329-es telefonszámon vagy a posta@pfz.hu e-mail címen.
Mi a teendőm, ha vissza szeretném kérni a termék árát?
Elsőként e-mail formájában jelezze számunkra, hogy a megvásárolt termék árát visszakéri. Küldje vagy hozza vissza hozzánk a terméket sértetlenül az előre egyeztetett címre, az eredeti csomagolásában, annak minden tartozékával együtt. Átutalással tudjuk visszaküldeni a termék árát, az Ön által megadott bankszámlaszámra.
Mi a teendőm, ha a kiszállított termék hibás?
Amennyiben a kiszállított termék hibás, hiányos vagy sérült, lehetőség van a futár jelenlétében jegyzőkönyv felvételére és ha a termék hibája indokolja, akkor annak visszaküldésére.
Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?
Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük a rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e-mail címet és telefonszámot adjon meg a rendelés leadásakor, amin elérhetjük Önt. Ha a rendelési név vagy cím hibás, akkor a rendelés késhet vagy meghiúsulhat.
Kihez fordulhatok, ha elakadok a vásárlás során?
Ha bármilyen technikai segítségre lenne szüksége, hívja a 72/500-300-as telefonszámot, ahol a jegypénztár nyitva tartási ideje alatt állunk rendelkezésére.
Honnan értesülhetek az újdonságokról és az akciókról?
Iratkozzon fel hírlevelünkre, amelyből minden újdonságról és akciós termékről értesülhet. Like-olhat minket a Facebook-on is, ahol további információkat olvashat a zenekarról!
7622 Pécs,
Breuer Marcell sétány 4.
+36 72 500 300
jegypenztar@pfz.hu
Nyitvatartás:
H–Cs: 10.00–18.00
P: 10.00–18.00
Szo–V: zárva, nyitás csak rendezvény esetén annak kezdete előtt másfél órával
Potyondi Linda
értékesítési menedzser
potyondi.linda@pfz.hu
+36 30 866 2310
Szabó Csilla
kommunikációs menedzser
press@pfz.hu
+36 30 222 7992